yaran inci sözlük entry’leri – halifelik

başlık: halifeliği kaldıramıyorum beyler acil

1. uninstall’ı silinmiş, ekle kaldırda görünmüyor nasıl yapıcaz acil bi el atın la

(bozbaykurt ?, 18.11.2012 05:35

5. atatürk modunda çalıştır panpa

(mikaraguaying ?, 18.11.2012 05:39)

6. saltanat dosyasından önce sildiysen kalkmaz o. meclisi yeniden toplayacan mecbur. üff işin yoksa uğraş dur. ya da cumhuriyet kur kesin çözüm. tasarımı da güzel

(vay babanin genzine ?, 18.11.2012 05:39)

10. @6 panpa cumhuriyeti kurmuştum crack bulamadım amk 30 gün sonra uyarı verdi otomatikman halifelik yüklendi kafayı yicem beyler yardım!

(bozbaykurt ?, 18.11.2012 05:44)

12. @10 nutuk atmayı denedin mi? çünkü sistemde sorun olabilir. nutuk at bi öyle kur. bakalım nolcak.

(vay babanin genzine ?, 18.11.2012 05:46)

16. olm daha dili değiştirceksin bi ton iş lan seninki de

(kanatsizmarti ?, 18.11.2012 06:14)

19. görev yöneticisini aç abdülmecit.exe çalışıyosa durdur de

(sivilceli liseli ?, 19.11.2012 09:17)

21. yeniceri_32 yi sil

(syrmana ?, 19.11.2012 09:21)

22. laiklik.dll bulunamadi hatasi aldin dimi? o dll silindiyse normaldir.

ileyaran inci sözlük entry’leri – ekşi sözlük.

ileyaran inci sözlük entry’leri – ekşi sözlük.

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s