inci: hazır entry

şayet bir “ifşa” var ise şöyle bir hazır entry yaratmışlar;

1.evlat olsan sevilmezsin

2.yolda görsem yolumu değiştiririm

3.hıyar olsan cacığa doğranmazsın

4.anne baba akraba mı?

5.yok

6.kayık

7.geçmiş olsun kardeş acil şifalar

8.b*k atsan yapışmaz

9.eşek mi tepti demiştin?

10.kabaetime kaş göz çizsem daha yakışıklı/güzel olur

11.tecavüzcü coşkun görse hayata küser

12.tipim değilsin

13.senin yerinde olsam ateist olurdum

14.kaldırın su enkazı

15.bilim kurgu filmlerinde makyajsız oynarsın

16.o vahim kaza ne zaman gerçekleşti?

17.ölsen hoca arkandan fatiha okumaz

18.ölsen toprak kabul etmez

19.üzülme dostum tıp çok gelişti 1-2 ameliyatla düzelirsin

20.mevlana görse sen gelme der

21.denize düşsen batmazsın

22.yüzünü gören at 40 yıl arpa yemez. hayvana yazıktır..

23.boşuna yaşayıpda oksijen tüketme değmezsin

24.intihar et

25.maden suyu şişesine otur ve ölmeyi bekle

26.anan seni doğuracağına dereye bir taş atsaymış

27.300 spartalıda doğsan, doğduğun gibi uçurumdan atarlardı

28.anan seni doğurmamış kusmuş

29.iç güzelliğin bile seni kurtarmaz

30.sen insan içine çıkabiliyor musun?

31.sizin türü ne diye adlandırdılar?

32.belgeselde göze batmazsın

33.gdonun sonuçlarına katlanmalıyız.

34.ash görse boş poke topu cıkarırdı.

35.veznedar olsan senin vezne boş olurdu

36.yunus emre görse;”yaradılanı severim yaradandan ötürü ama seni sevmem” derdi

37.balgam atmaya değmezsin

38.çim olsan biçilmezsin,at olsan binilmezsin

39.yatalak olsan otobüste yer vermezler

40.darwin yaşasaymış evrim teorisini kanıtlamak için seni kullanırmış

41.lağım çukuruna düşsen farkedilmezsin

42.tipe yorum yapmak için önce kötüde olsa tip lazım.tip falan yok ortada.

43.yetim doğsan cami avlusuna bile bırakılmazsın

44.kamyon arkası yazı olsan arkadaki taksiyi şarampole yuvarlarsın

45.oğlum olsan kimlik çıkartmam

46.hamile kadın görse çocuğunu düşürür.

47.çernobilin hangi mahallesinden?

48.denize düşsen köpek balıkları karaya atar

49.doğum günün evrensel yas günü ilan edilmeli

50.seni adaya bıraksalar hayvanlar adayı terkeder

51.hayvanat bahçesinde görseler fındık, fıstık atarlar

52.bülent ersoyun doğurduğuna dair resimli kanıt

53.küçük emrah olsan ananı rahat bırakırlardı

54.hayattan soğudum, yaşama sevincimi yitirdim, her gece senin tipini düşünüp tanrıya şükrettim.

55.baban insanlık tarihinde büyük bir yara açmış.

56.balgam atsam falso alır.

57.messi görse futbol hayatı biter.

58.insan hakları mahkemesine gitsen içeri almazlar.

59.ebe ne iş yapar?

60.halime şükredesim geldi..

61.hangi mandıradan aldılar seni?

62.tutamıcam bana 5dk mola

63.uçağa binsen panik yaratırsın

64.ölsen otopsi yapmazlar

65.cenazeni yıkamazlar

66. aile filminde oynasan, korku filmine çevirirsin .

67.televizyona çıksan , 12 den sonra yayınlanırsın

68.tipe bak çay demle dicem ama bu tiple su bile ısınmaz

69.sirke gitsen içeri almazlar

70.ölsen arkandan kimse ağlamaz

71.her açıdan bakıyorum ama yok. olmadı.

72.alf görse namaza başlar.

73.tutmuş iddaa kuponu olsan yırtar atarım.

74.denize düsüp yılana sarılmaya calıssan yılan kendini sokup intihar eder. bu nası tip lan!

75.uzaylılar gorse insanlığa soykırım başlatırlar…

76.korkuluk diye bahçeye dikilesi bir tipin var

77.kustum ulan kustum mutlu musun?

78.nolur photoshop olsun

79.baban bile face de eklemez

80.anan oğlum diye etiketlemez

81.yolda kazara otomobilimle çarpsam, öldüğünden emin olana dek tekrar tekrar üstüneden geçerdim

82.erdoğan görse çocuk yapmayın der

83.tarla olsan ekilmessin arpa olsan biçilmessin

84.odun olsan yakilmazsin.

85.damar olsan kan pompalamazsin.

86.disari ciksan etrafta insan kalmaz.

87.don olsan donsuz gezerim.

88.bimdeki kasiyer olsan sevilmezsin.

89.boş kaleye giden top olsan gol olmazsın.

90.ateist görse şükretmekten evliya olur

91.acile gitsen içeri almazlar

92.fırına gitsen ekmek vermezler

93.sanayiye gitsen hiçbir usta tornaya almaz seni.

94.sokakta görsem döverim.

95.inek görse sütten kesilir

96.seni afrika’nın en fakir topluluğuna göstersek adamlar oraya cami inşaat ederler

97.köpek olsan uyuturlar

98.hayvan olsan hayvansever kalmaz

99.seni goren deve hendekten uçar

100.darwin bir kez daha haksız çıktı. maymundan gelmiyoruz. maymuna gidiyoruz.

101.çocuğum olsan doğduğun gibi boynunu kırarım

102.sen su içsen yılan bile ısırır

103.çöp atmaya çıksan o hafta sokağa çıkma yasağı getirilir

104.denize girsen sular çekilir

105.intihar etsen öldüğün yerde 100 yıl ot bitmez

106.sedat abi yapmaya çalıştım ps hata verdi… o derece yani..

107.ormana düşsen hayvanlar göç eder

108.yolda görsem saniyesinde türkiye sınırlarını terkederim, isviçre’deki en iyi terapiste görünürüm

109.yolda belde polise denk gelirsen tipsizlikten 6 yatarın var pampa

110.maşallah dediğin bebek 6 ay yaşamaz.

111.ölünü yıkayan imam din değiştirir.

112.alışveriş yapsan kasiyer istifa eder

113.sana evladim diyen babanin aklina …

114.maymundan 5 dakka once dogmus.

115.babana oğlun mu diye sorsalar tanımıyorum der

116.doğru söyle baban mı doğurdu seni?

117.seni görenin osuruğu düğümlenir

118.çorba içerken görsem ağzına tekme atarım

119.selam versen şaman olurum

120.su içerken yılan görse dokunmamayı bırak anında kaçar gider

121.dana olsan kesilmesin , kola olsan içilmezsin

122.millet seni şeytan diye taşlar

123.dinsiz adamı imana getirirsin , dini bütün bi adamı dinden çıkartırsın

124.doğduğunda imam kulağına ezan okumaz

125.polis olsan suç oranları düşer.

126.annen hamileyken kezzap mı içti?

127.çöp olsan çöpçüler almaz

128.acayip hayvanlara benziyirsen

129.amerika görse iraktan çekilir

130.düğünümde arabanın önüne atlasan sana zarf vermem

131.pokemon olsan seçilmezsin

132.top olsan patlamazsın

133.hayvan olsan panter emel bile nefret eder.

134.kapak olsan kapanmazsın

135.telefon hattı olsun ülkede telefon kullanmak yasaklanır

136.evladım olsan başını okşamam, zoeken gibisin.

137.kelebek olsan seni kozana geri sokarım.

138.durakta beklesen iett gelmez.

139.imam senin kulağına beddua okumuş kesin

140.yaraya merhem olsan sürülmezsin.

141.kapı zili olsan çalınmazsın

142.pantalon olsan ütülenmez, kumaş olsan dikilmezsin

143.desti izdivaça çıksan talip olmazlar

144.yaralı parmak olsan üstüne işenmez

145.bedava internet olsan bağlatmam seni

146.kıble olsan yüzümü dönmem

147.yaratanın seni tipinle sınıyor, sakın inancını yitirme

148.biri bana habertürk’ün numarasını versin.

149.peçeteden kendi çabalarıyla doğmuş.

150.evlatım olsan eve geç gelirim sırf o suratını görmeyeyim diye.

151.mahalleye girsen esnaf kepenk kapatır

152.gazı kaçmış lecola gibisin

153.b*k olsan sinek konmaz.

154.cebimdeki son sigaram olsan kırarım içmem…

155.dilenci görse para verir

156.sperm israfı

157.o ne lan ayın 32sindemi doğdun

158.modern tıp bile bişey yapamaz

159.tesbih olsan çekilmezsin

160.tip dediğin bu mu?

162.harddisk olsan badsector’lü olursun

163.araba olsan yıkanmazsın

164.peçetede mayoz mu geçirdin???

165.35 trilyonluk tam bilet olsan yırtıp atarım

166.oğlum varya, seni yolda görsem yemin ederimki döverim gördüğüm yerde seni. ağzını kırarım, üzerine çıkar zıplarım, saçından tutar sürüklerim bizim eve kadar. sonra yine döverim. olmadı bi daha döverim.

167.şükür duası… ”el-hamdü-lillâhi dâimen ve alâ külli hâl ve e’ûzü billâhi min hâl-i ehlinnâr”. (14)

168.sokakda görsem komaya sokana kadar döverdim

169.greenpeace görse nükleere karşı eylemlerini arttırır

170.hangi vitese gireceğine karar veremeyen şanzıman gibisin

171.naaşın üstüne konduğunda musalla taşı isyan eder

172.cumada görsem cumayı bırakıp şükür namazı kılarım

173.alarmın olsam çalmazdım

174.ukraynaya gitsen iyi tazminat alırsın çernobilden dolayı..

175.ölü bile olsan mezarından çıkartıp yumruk manyağı yaparım seni.

176.tekerlek olsan dönmezsin

177.gardiyan olsan mahkumları tahliye ederler

178.şu ana kadar o kadar tipim nasıl konusu oldu ama bu denli iğrenç bir tip görmedim.

179.dostum sen ekmeğe basmışsın…

180.tuvalet olsan sıçılmazsın

181.hakem olsan küfredilmez be

182.priz olsan sana fiş takmam

183.canlı bomba olsa patlamaz

184.görseler hz. isayı indirip çarmıha seni gererler.

185.babam olsan adam değilsin derim

186.askerlik muaynesinde tipten çürük raporu alırsın

187.suratında meymenet yok

188.refakatçi olsan hastayı öldürürsün.

189.112 olsan yardım istemem.

190.hastanede doktor seni görse hipokrat yeminini bozar

191.annen baban seni yetiştireceğine pamukta fasulye nohut yetiştirselermiş keşke

192.bu tiple ösym ye başvursan sınav iptal edilir

193.birine benzetiyorum ama bi insana değil.

194.x-rayden çıplak geçsen yine öter

195.nefes alıyorsak umut var panpa, ama senin için yok

196.adem olsan havva kaçardı

197.bağırsak olsan içinden mok geçmez..

198.ölsen seni gömecek kimse çıkmaz, cesedini yakarak imha ederler

199.yangında ilk seni kurtarırım çünkü ilk k*çımı kurtarmam gerekiyor

200.modern tıp jentin’den beri böyle bir vaka ile karşılaşmamıştı.

201.davacı olsan davan hayvan hakları mahkemesinde görülür

202.gebersen morga alınmazsın.

203.bedevi olsan çölde kutup ayısı seni bulur.

204.biri discovery channel’i arasın beyler yeni bir tür buldum

205.bu yüzü ancak annesi sevebilir

206.tipin nerde

207.yolda karsimdan gelirken gorsem telefonum calmis gibi cebimden cikartip aniden bi yere cagirmislar gibi yolumu degistirir baska tarafa yururum

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s