yaran inci sözlük entryleri – ekşi sözlük

evet beyler göruslerınızı alıyımgeçen sene yenı capsedit:

  • arsız bela terk-öpüşerek mi hamile kalmış annen?
  • şükür namazı kıldım, şanslı insanmışım sayende anladım
  • monitöre kafa attım amk-baban olsam cebine eroin koyar narkotike verirdim
  • kafan olmazsa yakışıklısın
  • kurana porçöz dökmüş
  • acil şifalar panpa
  • son fotoğrafa gelene kadar seni gözlük sanmıştım
  • fukuşimanın hangi mahallesinden ?
  • x-rayden çıplak geçsen yine öter-eben senden sonra mesleği bırakmış
  • git de kendine 2-3 kıromozom eklettir
  • tıp çok ilerledi panpa umudunu kaybetme
  • ezan okumaya giden imama çelme takmış

yaran inci sözlük entryleri – ekşi sözlük.

Bir Cevap Yazın

